Forum

Navigace fóra - nacházíte se zde:FórumChmatákov 2: NovinkyVeřejný test
Pro vytváření příspěvků a témat musíte být přihlášeni.

Veřejný test

Mas starou verzi, obchod i minimapa jdou vypnout/zapnout, zvuky nejdou zapnout (snad dokazes zjistit proc)

Minimapa neni dodelana, zacal jsem se venovat jinym vecem.

Zole dostane banku az bude grafika banky.

Rina s Celestynem nebudou stat na sobe az bude vetsi mapa 😀

Jak to je s tou perlou ? Mám rybko 32 a nepadla

Bonus na prutu a na rybarske cepce zveda sanci na padnuti perly 😀 prvni perlu musis ziskat z questu u Lojzy.

A jak se dá dostat na ostrov kde je hvezdny ? 😀

Zatim nijak, casem bude ve hre portovaci svitek 😀

Lojza se hýbe strašně rychle a často, furt se musím pohybovat za ním abych prodal celý inventář, je to otravné
Maximum many 100 je dost málo, chtělo by to aspoň 50k ať to má nějaký smysl skillit tu magii blesků, ale automatické doplnění many mě překvapilo i když to pořád vůbec nestačí a hned dojde
A možnost bodů dovedností nevím jestli jde nějak navýšit, ale taky mi to přijde málo nebo aspoň na ten test

Dík že testujete.

Rychlost npc ještě budu řešit, obecně je budu předělávat k obrazu svému, ale bude to dost náročné, takže si je nechávám nakonec 😀

Magii obecně ještě furt nemám zcela naplánovanou, max many bude 100 až 150, ale jak říkám, nevím přesně kolik, zda budou zbraně brát víc many než je mana regen, nebo vás nechám časem vyčerpat a tím pádem budete muset doplňovat manu během souboje tak, jak to bylo původně v jedničce. Samozřejmě odměnou za používání magie a many bude víc dmg.

V podstatě se bude s manou pracovat jinak než v jedničce, budou i svitky se spellama za manu, každá hůl bude mít akční tlačítko s nějakým spellem za manu.

Body dovedností získáš za první splnění každého questu, zatím jsou ve hře questy dva, takže jen 40 skill pointů. Samozřejmě, že je to málo, ale zatím nemá smysl přidávat skill pointy jen tak nebo naopak, vytvořit 30 questů, jen abyste mohli vyskillit účty, co budou smazány.

Takže ještě jednou díky za testování, ale tohle jsou zrovna věci co budeme řešit za běhu v beta verzi. Napřed mi bio nakreslí město, přidáme víc lokací než jen 2, pak přidám dostatek npc a questů, a pak teprve budeme řešit konkrétní případy, jakože jeden skill je nepoužitelný proti ostatním, nebo že ochočované npc kouše moc rychle 🙂

 

Přesunout se na začátek