Forum

Pro vytváření příspěvků a témat musíte být přihlášeni.

Travičství

12

Assasin's Creed si myslím ani není RPG, má maximálně RPG prvky. 😀 Witcher RPG je, a vybrat si tam povolání nemůžeš, ale je ti přiřazeno, umíš něco, co ostatní postavy neumí. RPG je míněno role-playing, každý mě nějakou roli nezastupitelnou rolemi ostatními. U single-playerovek je to obecně trochu problém rozlišit, protože to bývají často příběhové hry, u kterých je ti na začátku hrdina přiřazen, ne vždy si ho můžeš vytvářet k obrazu svému. Ale u multipalyerovek je to jasný. Tam by měla vždy nějaká postava umět něco, co jiné neumí, a dává ji to na jedinečnosti. S tím utrácením skillpointů a děláním questů, že si stejně dost lidí bude zakládat i jiné postavy budeš mít asi pravdu, ikdyž já osobně bych to radši nedělal, že bych si zakládal randál postav.

Je pravda, že self-heal v CH2 trochu stěžuje balancování travičství tak, aby to mělo nějaký impact. Napadly mě proto 3 věci. První, asi takovej nejhorší nápad, píchnutí jehlicí by se protihráčovi ubralo tolik životů, aby kontinuální bodání jehlicí ve výsledku způsobovalo protihráči ubírání živů namísto přidávání. Druhý nápad trochu lepší - bodnutí jehlicí by nezpůsobovalo direct dmg, ale DoTku (dmg over time), která by hráči ubírala každou vteřinu více životů, než by byl health-gain ze sebeléčení. Třetí nápad, asi podle mě takový nejobratnější, ale těžší na naprogramování, spojení obojího - píchnutí by způsobilo debuff, který by zastavil protihráči self-heal na určitou dobu. Zároveň by to ubralo malé množství životů. Nebo za čtvrté - by to způsobilo jak ten debuff na zastavení self-healu, tak DoTku na ubírání životů namísto direct dmg. Je to nápad, ale zas nadruhou stranu DoTky a debuffy moc v CH programovány nejsou, takže by to bylo podle mě dost práce navíc. Nějaké buffy tam naprogramované jsou, třeba mutující elík, takže z toho by se dalo příp. vycházet možná jako template. (Jen nápad) 😀

tak ještě jednou:

debuffy jako dotky a heal redukce třeba udělám, ale budou na holích/svitcích. Stále nechápu smysl vytvoření jednoho celého skillu k ničemu. Pořád si mi nenapsal přidanou hodnotu z travičství. Budu mít 10 lidí co rybaří v blue zóně a povídaj si o vole nevím, třeba o drogách, a já udělám radost jednomu dementovi tím, že vytvořím skill, kterým může bezdůvodně obtěžovat těch 10 lidí. Hlavně to způsobí jen to, že týpci budou rybařit v chráněné. Což nás zase vrací na začátek. Dej mi jedinej nezbytečnej důvod to přidat.

Což mě vede k prostým dotazům:

  1. Proč tě nevidím na ch1.5 běhat s jehlou, když je to největší zábava cos kdy na onlajnovce zažil?
  2. Nemám rovnou přidat víc unikátních a bezdůvodných skillů? Jako třeba "spam", to by taky bylo dobré jen tak někoho otravovat psaním hoven a skillit tím. Nebo skill "epilepťák", že bys ostatním hráčům blikal nějakou hůlkou přes celej monitor tak rychle, že je jejich matka najde pochcané a zadušené u pc.

Tak hele maníku, myslel jsem si, že je s tebou rozumná řeč, ale že se nakonec uchýlíš k nadávkám by mě ani nenapadlo. Dement nejsem. Když už přidáváš dobuffy  a dotky na hole, tak by neměl být problém to samý přidat i na item jako je jehlice. Tenhle skill nemá dávat hráčům výhodu ve fightu třeba, je to čistě takovej ten jeden z detailů hry, který přidávaj tý hře plus už jako takový. Čím víc takových detailů do tý hry přidáš, tím je hra zajímavější. Hra, která obsahuje jen core-important prvky, typicky nenabývá takových hodnot, jako hra, kde máš právě takový i různý blbostičky, jako by třeba tady mohlo být i travičství. Navíc, kdyby jehlice způsobovala zakazování self-healu, tak by teoreticky mohla mít i využití v seriózním boji (ale to stejně pochybuju, k tomu ani určena není).

Když jsem hrával Ch1.5, tak jsem primárně běhal s jehlicí na aplikaci jedu. Teď už na hry celej den nemám, hraju akorát večer, a to hrajem s kámošema něco, co baví všechny a ne jen mě, že jo. Neřekl jsem, že to je největší zábava, co jsem na onlajnovce kdy zažil, protože venku existuje randál propracovanějších MMORPGéček, který právě randál těchhle blbůstek maj, ale hlavně maj daleko daleko lépe propracované ty core-important prvky, jako třeba GW2, WoWko, takže sem tam když už zapařím třeba GW2. Akorát jsem se na Ch2 těšil už před asi 10 lety, proto jsem měl radost, že se teď konečně chystá, ale zas o to menší radost mám, že na tom maká borec, co si nadává do svý už tak malý hráčský komunity. Je true, že primárně bys tím travičstvím udělal radost asi nejdřív jen mně, ale víc lidí to prostě nehraje, aby si s jehlicí hrála randál lidí. Podle mě je důležitej focus aspoň na těch pár lidí, co o tu hru jeví zájem.

Za mě bych klidně i několik jiných unikátních vtipných skillů přidal, protože ve hře jako tahle, jí přesně takovýhle "hračky" dávají velkou přidanou hodnotu. Kdybys chtěl z CH2 udělat hru stejnou jako každý jiný MMORPG bez jakýchkoliv takovýchhle origo prvků, tak ta hra bude stejná jako randál her, který už venku dávno jsou. A upřímně, mezi takovými hrami by byly daleko daleko hratelnější hry než chmat jako je třeba právě GW, Final Fantasy, WoW... Já jsem začal chmata právě proto, protože jsem v něm mohl dělat něco, co v těch ostatních MMORPGéčkách není. A myslím si, že jsem určitě nebyl jedinej, kdo to takhle viděl. Nedělal bych z Ch2 klasický MMORPG bez takových vychytávek, takových je venku mraky. Ch1.5 takový kouzlo právě má. Mě vždycky ve všech RPGéčkách bavilo hrát za asasíny, baví mě hrát zákeřně, dělat hráčům trochu takový ty nepříjemnosti, co roguny typicky ve hrách můžou. Většina lidí baví hrát za válečný třídy, nebo podpůrný role. Ale ne každýho, a od toho je to právě to RPG, že si  v tom každej najde svůj playstyle, a chytne ho to.

Žolíku je to celé takové dost divoce zmatené ti povím.

Tenhle skill nemá dávat hráčům výhodu ve fightu třeba, je to čistě takovej ten jeden z detailů hry, který přidávaj tý hře plus už jako takový.

Pokud nemá dávat výhodu hráčům tak je to zbytečné a daleko lepší se bude zaměřit na něco co hráči výhodu dá, protože se to využije a o to jde. 😀 Těch detailů na Chmatákově je, ale kdo to využívá a koho to ve hře udrželo? Na blbostičky nemyslí nikdo, kdo tu hru vážně hraje, jen se zeptej lidí jako jsou cyrda a cosmo, hráči kteří do toho investovali fakt hodně času a věř mi že ho netrávili  "občasným pobodáním pár lidí ve Lhotce."

Je true, že primárně bys tím travičstvím udělal radost asi nejdřív jen mně, ale víc lidí to prostě nehraje, aby si s jehlicí hrála randál lidí. Podle mě je důležitej focus aspoň na těch pár lidí, co o tu hru jeví zájem.

Jenomže v tomto případě se jedná o něco, co chceš převážně jen ty a vzhledem k tomu, že stejně říkáš že nemáš tolik času na hry, by to bylo opravdu zbytečné. 😀 Žádnou podporu si zde nezískal a pokud vezmeme v potaz, že na fórum možná nechodí tolik lidí, tak stejně na ch1.5 nevidím lidi trajdat s travičskou jehlou protože by je to "bavilo".

Já jsem začal chmata právě proto, protože jsem v něm mohl dělat něco, co v těch ostatních MMORPGéčkách není. A myslím si, že jsem určitě nebyl jedinej, kdo to takhle viděl. Nedělal bych z Ch2 klasický MMORPG bez takových vychytávek, takových je venku mraky. Ch1.5 takový kouzlo právě má.

Chmat takové kouzlo má jen pro ty co ho už hráli. Travičství je nepovedená mechanika, která nemá užitku protože je jednoduše slabá a jenom spamuje chat. Když se řekne Chmatákov napadne tě chytání ryb, killení a choboti, ne to že si mohl s trávicí jehlou někomu ubrat 30 životů za 3 minuty 😀

Osobně bych řekl, že na nějaké debuffy ve stylu scorch (zapálení), otrávení nebo zmatení místo je a mohli by tu hru udělat o něco zábavnější, ale musí to být mechaniky, kterými dokážeš nějak přelstít a porazit soupeře, rozhodně ne, že by jen bylo hezké je převzít z 1.5.

Větou "Budu mít 10 lidí co rybaří v blue zóně a povídaj si o vole nevím, třeba o drogách, a já udělám radost jednomu dementovi tím, že vytvořím skill, kterým může bezdůvodně obtěžovat těch 10 lidí." jsem ti nenadával. Jednoduše jsem se ti snažil vysvětlit, že radši přidám těm 10ti slušným hráčům novou rybu a nový Q do rybaření, než že udělám radost jednomu dementovi skillem, který má za cíl těch 10 lidí nasrat a odehnat...  To, že se stavíš do role této záškvary a bereš si to osobně, není moje starost 😀

Radši mi konečně odpověz, co je ta přidaná hodnota z travičství. Ty to bereš jako nějaké kouzlo chmatákova, přičemž tento skill ani Gizmo znovu přidat nechtěl, každej ví, že je to ztráta času.

Jediné co po tobě chci je, abys vymyslel něco co není na hovno. Kdybys třeba napsal, že chceš 10 takových k ničemu skillů, bez Questů, získávání itemů a vydělávání, ale za jejich splnění bude třeba jedinečný chobot, nebo bonus XP. Kdyby to nebyly skilly ale jen achievementy. Kdyby sis s tou myšlenkou vyhrál jakkoliv, dalo by se o tom uvažovat. Jenže ty furt dokola píšeš, jak sis kdysi užíval otravování nevinných hráčů, že je to velmi vyjímečné a nic takového v jiné hře není. On existuje prostý důvod proč to v jiné hře není... (je to k ničemu) [na hovno] {pardon}

Ok, travičství teda v CH2 nebude, a dál za něj tedy bojovat už moc nemá význam. Každopádně moc nechápu, jak je možný, že Bionicle je schopnej psát jak normální borec, a ty Fredy jen takhle toxicky. Nejdřív napíšeš, že jsi se do mě nechtěl opřít, a pak hned dalším odstavcem se rozjedeš, takovejhle člověk vyvíjí CH2? Je to velká škoda. Fórum je tu od toho, aby se debatovalo, a ne, aby na sebe borci byli salty, ale když už i developer hry je na fórech toxic, tak to je upřímně prostě špatně. Mrzí mě to, na CH2 jsem se těšil, ale ikdyby tam nebylo travičství či cokoliv jinýho, co by mi tam přišlo vhod, tak už jen kvůli vývojáři, jako ty, tu hru s velkou pravděpodobností nezapnu. Měl bys vědět, že tu hru děláš primárně pro lidi, ale když se k nim neumíš chovat, nikdy tu player-base v chmatu nenaženeš. Je to za mě velká škoda, protože jsem byl nejdřív vyloženě nadšenej, že už se konečně vyvíjí CH2 a že je možný si ho i vyzkoušet.

Bionicle je schopnej ti psát jak normální borec, protožes ho ještě nepřestal bavit. Napsal si mi asi 30 slohů o všech možných sračkách, místo toho, abys mi prostě řekl co z toho bude hra mít. Když napíšu, že nechci přidat skill, který podporuje jednoho toxic hráče v otravování slušných hráčů, napíšeš mi že jsem toxic 😀

Mrzí mě, že se nechovám jak by sis přál, věřím, že ti na jiných hrách lezou do zadku.

Ve hrách zásadně toxic nebívám, ani normálně v životě, ale s tebou je to očividně jinej případ. Vývojář hry by měl hráče lákat na svou hru, a ne jim nadávat, ale kdo jsem já, abych ti takovou basic věc vysvětloval. Tohle je ode mne poslední koment, nedivím se moc, že chmat nemá moc velkou player base, když ho řídí lidi bez špetky slušnosti jako ty. Škoda, že si Petr Roudenský vybral jako successora zrovna tebe, protože přesně kvůli lidem jako ty moc tu hru chuť ani hrát nemám, takže na CH2 mě neuvidíš, ale být tebou trochu bych přemýšlel, jestli je tohle správná cesta si takhle brát do pusy svoje hráče, protože jinak ti ze hry takhle odejde časem daleko víc hráčů, kteří dřív stejně jako já měli ke Chmatu nějakej vztah. Do zadku nikomu v žádný hře žádný vývojář neleze, ale nikdy taky žádnýmu hráči nenadává. A že jseš toxic jsem napsal, protože jseš salty, a ne protože nechceš přidat do hry jeden skill, to už jsem napsal Xkrát, že je to primárně tvoje volba. Nejdřív jsi mi, Fredy, připadal jako v pohodě týpek.

P.S.: Btw, Bio, pamatuju si tě už z docela dávna, takže se nedivím, že jsi chtěl na CH2 taky spolupracovat (ledaže bys dělal i na CH1.5, ale myslím, že jsem tě tehdy ve hře ještě viděl jako hráče a až pak jsi se šplhal výš, možná si to pletu, ale už je to taky řada let). Mrzí mě, že tvůj spolupracovník je zrovna takovejhle, ale co se dá dělat, kolegy si nevybíráš.

Tak si to shrneme aspoň:

  1. Bavil jsem se s tebou s určitým respektem do doby, než si 5x napsal tentýž sloh(o sračce co nepřidám) i přesto, že tě další dva lidi vysmáli.
  2. Celou dobu si chtěl přidat toxic skill, abys mohl být ve hře toxic, a pak ses urazil, když jsem dal přednost normálním hráčům před dementem, co chce být toxic. Zakončeno tím, že si mě nazval toxic.
  3. Chování jakéhokoliv autora jakékoliv hry, nemění nic na počtu hráčů. I kdyby vyšlo video na youtube kde autoři wowka kadí na vytištěné fotky hráčů, jejich počet hráčů se nezmění. Všem je u prdele co autoři dělaj.
  4. Očividně jsi ještě kluk, co neví jak funguje svět. Nic tu z tebe nemám, dokonce ani nejsi hráč, jsi bejvalej hráč. Tím že napíšeš jak odcházíš, protože se tu k tobě chovaj hrozně, absolutně nikoho neohromíš. Jsi noname (ještě když máš nick joker, takových tu za ty roky bylo tak 200), nikdo se tu nebude chovat tak jak ty chceš. Tady opravdu nejsi ve škole ani doma, kde musí předstírat jak je trápí, že bys odešel. Tím, že zmizíš a budeš na chmat vzpomínat ve zlém, potrestáš jen sebe. Já si za týden ani nevzpomenu, že existuješ 😉
  5. Příště nevymýšlej pičoviny, když pak brečíš, že ti někdo řekne, že vymýšlíš pičoviny
12
Přesunout se na začátek