Travičství
Citát ze zdroje Joker dne 11. 4. 2021, 14:59Přál bych si do hry časem přidat dovednost travičství.
Jedna z věcí, který mě na CH1.5 bavily nejvíc, bylo systematické trávení lidí, aniž by na mě mohly použít "obranu".
Přál bych si do hry časem přidat dovednost travičství.
Jedna z věcí, který mě na CH1.5 bavily nejvíc, bylo systematické trávení lidí, aniž by na mě mohly použít "obranu".
Citát ze zdroje Fredy_Guvno dne 11. 4. 2021, 17:09Uveď pridanou hodnotu z travicstvi, at uz v ch1.5 nebo ch2 😀
Uveď pridanou hodnotu z travicstvi, at uz v ch1.5 nebo ch2 😀
Citát ze zdroje Joker dne 11. 4. 2021, 22:38Sorry Fredy, moc jsem tě teď nepochopil. xD Ale asi je to myšleno tak, jakože o čem by mělo být to travičství. V CH1.5 je jedna ze specialit Pobudy dovednost travičství. Ve hře je pro tuto dovednost předmět Jehlice na aplikaci jedu, a když se s ní na někoho zaútočí jako se zbraní, uberou se mu životy (snad jen 1HP bych řekl, to by ale v CH2 nebylo možné kvůli samoléčení, takže by to DMG od Jehlice na aplikaci jedu muselo být logicky vyšší). Frk týhle dovednosti, resp. předmětu, byl ale ten, že útok s Jehlicí na aplikaci jedu se nepovažoval za klasický útok, a tudíž, když někdo pak napsal "obrana", tak se traviči nic nestalo, a mohl trávit své oběti dál. Typicky - čím vyšší úroveň travičství, tím větší šance, že se mu zrovna povede aplikovat na oběť jed. Dobře se to dalo kombit třeba s Plížením, a trávením z neviditelnosti rybařící hráče u Lojzy. Nehýbaly se, protože lovili, a šlo tak relativně lehce skillit tuhle dovednost. Jediné, co tedy prakticky stačilo byla ta jehlice.
Sorry Fredy, moc jsem tě teď nepochopil. xD Ale asi je to myšleno tak, jakože o čem by mělo být to travičství. V CH1.5 je jedna ze specialit Pobudy dovednost travičství. Ve hře je pro tuto dovednost předmět Jehlice na aplikaci jedu, a když se s ní na někoho zaútočí jako se zbraní, uberou se mu životy (snad jen 1HP bych řekl, to by ale v CH2 nebylo možné kvůli samoléčení, takže by to DMG od Jehlice na aplikaci jedu muselo být logicky vyšší). Frk týhle dovednosti, resp. předmětu, byl ale ten, že útok s Jehlicí na aplikaci jedu se nepovažoval za klasický útok, a tudíž, když někdo pak napsal "obrana", tak se traviči nic nestalo, a mohl trávit své oběti dál. Typicky - čím vyšší úroveň travičství, tím větší šance, že se mu zrovna povede aplikovat na oběť jed. Dobře se to dalo kombit třeba s Plížením, a trávením z neviditelnosti rybařící hráče u Lojzy. Nehýbaly se, protože lovili, a šlo tak relativně lehce skillit tuhle dovednost. Jediné, co tedy prakticky stačilo byla ta jehlice.
Citát ze zdroje Fredy_Guvno dne 12. 4. 2021, 14:41Vím co dělá travičství, ale chci znát důvod proč by mělo být v CH2, když v CH1.5 je absolutně k ničemu 🙂
Kdyby to bylo silnější tak by to bylo moc OP. Skill jako travičství se nedá vyvážit, je to buď OP a nedá se proti tomu hrát, nebo zbytečnost, a já nechci programovat zbytečnost.
Vím co dělá travičství, ale chci znát důvod proč by mělo být v CH2, když v CH1.5 je absolutně k ničemu 🙂
Kdyby to bylo silnější tak by to bylo moc OP. Skill jako travičství se nedá vyvážit, je to buď OP a nedá se proti tomu hrát, nebo zbytečnost, a já nechci programovat zbytečnost.
Citát ze zdroje Bionicle19 dne 12. 4. 2021, 15:59Citát ze zdroje Joker dne 11. 4. 2021, 22:38V CH1.5 je jedna ze specialit Pobudy dovednost travičství.
Citát ze zdroje Joker dne 11. 4. 2021, 22:38V CH1.5 je jedna ze specialit Pobudy dovednost travičství.
Citát ze zdroje Ratu123 dne 13. 4. 2021, 18:15tak nezabijej řemeslníky aniž by ti mohli dát obranu a fighti pořádný chlapy s kulometama
tak nezabijej řemeslníky aniž by ti mohli dát obranu a fighti pořádný chlapy s kulometama
Citát ze zdroje Joker dne 20. 4. 2021, 12:29To není zbytečnost! xD xD
Přesně takovýhle netradiční prvky, jako jsou origo povolání, karma, a i tenhle topovej skill proti řemdům je právě to, co z Chmata podle mě dělá Chmata. 😀 Bez těchhle věcí je Chmat jako každý jiný MMORPG, stejný ve všech směrech, takových je venku tuna. To byla taky věc, která mě na Chmat přivedla. Že jsem si tam mohl dělat přesně takovýhle vymoženosti, který nikde jinde. Něco jako když si jdeš v GTAčku SA, a děláš si prostě, co chceš, protože ta hra ve svý době nabízela tolik vymožeností, že to člověka prostě bavilo.
Chápu, že se ti nechtěj zavádět povolání, protože by pak stačil jen jeden účet na hráče, ale pak to ztrácí ten RPG žánr podle mě, protože RPG - role-playing, je právě o tom, že každej umí něco, co jiní neumí. Koncept karmy byl topovej, dávalo to hře feeling jako v SAO, že existujou prostě gangy, co kropí, co vidí, solo asasíni, a člověk by z nich měl trochu mít respekt, ledaže sám na sobě začne makat, nebo bude campit v blue zóně, nebo jde ty redky huntit, nebo se k nim přidá, dalo to takovej ten feeling PvP frakcí do tý hry tak trochu, kterej byl třeba topovej ve WoWku, ale ve spousta MMORPG to chybí, což je škoda. Redky nemusí mít žádný nevýhody na nakupování věcí, jen by nemohli prostě používat tu obranu v blue-zóně. Ono je to takovej i trochu thrill, když si člověk těžil kámen, a nejdnou se objevila redka. To se rychle zpackoval a začal zdrhat, když neměl zrovna bojový povolání oproti hráčům, co měli jméno zabarvený modře. : D A když je tady randál hráčů, co chtěj campit jen v tý blue zóně, a ty bys jim nutně chtěl něco udělat, tak je tady právě to travičství, to byla přece úplná topka 😀 Je to samozřejmě tvoje hra, takže nemám nic proti záměru autora, ale když už je tu ta sekce, kam můžeme napsat, co bychom ve hře chtěli, tak jsem chtěl tky napsat. Chamta jsem hrál poprví ještě na základce, a ikdyž jsem ho nehrál pravidelně a dlouhodobě, tak jsem o něm vždycky vyprávěl kamrádům, jaká to byla prdel. Nejvíc vtipný bylo prostě to rozdělení mapy, že to připomíná Prahu svým způsobem. Např. Redky v Jižním městě, jako to je prostě nejvíc dobrej nápad. : D U toho jsme se vždycky nasmáli. Ono věřím tomu, že není jednoduchý programovat hru. Sám jsem se musel trochu naučit programovat, byť to je jen kvůli matice, a programovat hru musí být úplně jinej level, ikdyž bych se to chtěl taky někdy naučit, ale určitě bych zvážil přidání nějakých těch starých vtipných prvků, co CH1.5 má. Podle mě novostmi, které člověk nikde v žádným novým MMORPG nenajde, by se pak ta hra "prodávala" sama, a hráčů by zas nabylo.
To není zbytečnost! xD xD
Přesně takovýhle netradiční prvky, jako jsou origo povolání, karma, a i tenhle topovej skill proti řemdům je právě to, co z Chmata podle mě dělá Chmata. 😀 Bez těchhle věcí je Chmat jako každý jiný MMORPG, stejný ve všech směrech, takových je venku tuna. To byla taky věc, která mě na Chmat přivedla. Že jsem si tam mohl dělat přesně takovýhle vymoženosti, který nikde jinde. Něco jako když si jdeš v GTAčku SA, a děláš si prostě, co chceš, protože ta hra ve svý době nabízela tolik vymožeností, že to člověka prostě bavilo.
Chápu, že se ti nechtěj zavádět povolání, protože by pak stačil jen jeden účet na hráče, ale pak to ztrácí ten RPG žánr podle mě, protože RPG - role-playing, je právě o tom, že každej umí něco, co jiní neumí. Koncept karmy byl topovej, dávalo to hře feeling jako v SAO, že existujou prostě gangy, co kropí, co vidí, solo asasíni, a člověk by z nich měl trochu mít respekt, ledaže sám na sobě začne makat, nebo bude campit v blue zóně, nebo jde ty redky huntit, nebo se k nim přidá, dalo to takovej ten feeling PvP frakcí do tý hry tak trochu, kterej byl třeba topovej ve WoWku, ale ve spousta MMORPG to chybí, což je škoda. Redky nemusí mít žádný nevýhody na nakupování věcí, jen by nemohli prostě používat tu obranu v blue-zóně. Ono je to takovej i trochu thrill, když si člověk těžil kámen, a nejdnou se objevila redka. To se rychle zpackoval a začal zdrhat, když neměl zrovna bojový povolání oproti hráčům, co měli jméno zabarvený modře. : D A když je tady randál hráčů, co chtěj campit jen v tý blue zóně, a ty bys jim nutně chtěl něco udělat, tak je tady právě to travičství, to byla přece úplná topka 😀 Je to samozřejmě tvoje hra, takže nemám nic proti záměru autora, ale když už je tu ta sekce, kam můžeme napsat, co bychom ve hře chtěli, tak jsem chtěl tky napsat. Chamta jsem hrál poprví ještě na základce, a ikdyž jsem ho nehrál pravidelně a dlouhodobě, tak jsem o něm vždycky vyprávěl kamrádům, jaká to byla prdel. Nejvíc vtipný bylo prostě to rozdělení mapy, že to připomíná Prahu svým způsobem. Např. Redky v Jižním městě, jako to je prostě nejvíc dobrej nápad. : D U toho jsme se vždycky nasmáli. Ono věřím tomu, že není jednoduchý programovat hru. Sám jsem se musel trochu naučit programovat, byť to je jen kvůli matice, a programovat hru musí být úplně jinej level, ikdyž bych se to chtěl taky někdy naučit, ale určitě bych zvážil přidání nějakých těch starých vtipných prvků, co CH1.5 má. Podle mě novostmi, které člověk nikde v žádným novým MMORPG nenajde, by se pak ta hra "prodávala" sama, a hráčů by zas nabylo.
Citát ze zdroje Fredy_Guvno dne 20. 4. 2021, 19:05Chmat je sice originální díky těmto netradičním prvkům, ale být to na mně, nikdy tu nejsou.
To, že jsou tyto věci zbytečné je prostě dané. Když mi napíšeš co by měla schopnost travičství dělat, krom obtěžování hráčů v blue, kteří si pak musí koupit lék (nebo jen počkat bo v CH2 je health regen), tak ji přidám.
Nebo sežeň 5 lidí, kteří odpřísáhnou, že budou své těžce vydělané skill pointy utrácet za travičství, aby mohli občas do někoho píchnout v blue zóně bez žádného dalšího efektu či většího důvodu.
Chmat je sice originální díky těmto netradičním prvkům, ale být to na mně, nikdy tu nejsou.
To, že jsou tyto věci zbytečné je prostě dané. Když mi napíšeš co by měla schopnost travičství dělat, krom obtěžování hráčů v blue, kteří si pak musí koupit lék (nebo jen počkat bo v CH2 je health regen), tak ji přidám.
Nebo sežeň 5 lidí, kteří odpřísáhnou, že budou své těžce vydělané skill pointy utrácet za travičství, aby mohli občas do někoho píchnout v blue zóně bez žádného dalšího efektu či většího důvodu.
Citát ze zdroje Joker dne 23. 4. 2021, 14:12Dobrá, tady se nejspíš neshodneme 😀
Travičství mělo sloužit jen jako na obtěžování hráčů v blue zóně, na nic jinýho, to mě právě bavilo, a 5 lidí, kteří by do toho vyspendili pointy, asi neseženu, protože Chmat nemá moc velkou player-base, a travičství je minoritní skill, do kterého by utráceli jen fajnšmekři, ale je zábavnej.
Jinak určitě nesouhlasím, že výběr povolání je zbytečný. Výběr povolání dává RPG hrám RPG genre tag, takže to je bezesporu nejdůležitějším prvkem všech RPGéček. Ale jak jsem napsal výš, záměr autora je na prvním místě, takže chápu. Každopádně si jen myslím, že je škoda, že tyto 3 věci, které mně zrovna na Chmatu přilšy nejpřitažlivější, jako je právě výběr origo povolání, systém karmy a travičství, v CH2 nebudou.
Dobrá, tady se nejspíš neshodneme 😀
Travičství mělo sloužit jen jako na obtěžování hráčů v blue zóně, na nic jinýho, to mě právě bavilo, a 5 lidí, kteří by do toho vyspendili pointy, asi neseženu, protože Chmat nemá moc velkou player-base, a travičství je minoritní skill, do kterého by utráceli jen fajnšmekři, ale je zábavnej.
Jinak určitě nesouhlasím, že výběr povolání je zbytečný. Výběr povolání dává RPG hrám RPG genre tag, takže to je bezesporu nejdůležitějším prvkem všech RPGéček. Ale jak jsem napsal výš, záměr autora je na prvním místě, takže chápu. Každopádně si jen myslím, že je škoda, že tyto 3 věci, které mně zrovna na Chmatu přilšy nejpřitažlivější, jako je právě výběr origo povolání, systém karmy a travičství, v CH2 nebudou.
Citát ze zdroje Fredy_Guvno dne 24. 4. 2021, 11:50Chlapce muj, jak chces obtezovat lidi travenim kdyz je ve hre sebeleceni? 😀 uberes mu dmg v blue a mu se to samo dobije, to mas rychlejsi ho zkusit zabit rovnou... Coz me vraci k tomu co jsem psal predtim, vymysli jak ma to travicstvi fungovat aby nebylo k hovnu, a pridam ho.
S tvym vysvetlenim zanru rpg nesouhlasim, witcher a assassins creed nejsou rpg kdyz si nemuzes vybrat povolani? By sis misto zaklinace vybral treba sedlaka...
A hlavne, tady si prave povolani vybiras sam, sam urcujes jestli budes drevorubec a lovec, nebo rybar a bojovnik... bude ti nejaky patek trvat nez ziskas tolik skill pointu, abys mel full postavu... v podstate si stejne myslim, ze se najdou idioti co misto plneni Q a ziskavani skill pointu zalozi 10 postav, a na kazde z nich udelaj 2 jine skilly za free skillpointy... udelej to tak taky a budes mit na vyber mezi stovkou povolani 😉
Chlapce muj, jak chces obtezovat lidi travenim kdyz je ve hre sebeleceni? 😀 uberes mu dmg v blue a mu se to samo dobije, to mas rychlejsi ho zkusit zabit rovnou... Coz me vraci k tomu co jsem psal predtim, vymysli jak ma to travicstvi fungovat aby nebylo k hovnu, a pridam ho.
S tvym vysvetlenim zanru rpg nesouhlasim, witcher a assassins creed nejsou rpg kdyz si nemuzes vybrat povolani? By sis misto zaklinace vybral treba sedlaka...
A hlavne, tady si prave povolani vybiras sam, sam urcujes jestli budes drevorubec a lovec, nebo rybar a bojovnik... bude ti nejaky patek trvat nez ziskas tolik skill pointu, abys mel full postavu... v podstate si stejne myslim, ze se najdou idioti co misto plneni Q a ziskavani skill pointu zalozi 10 postav, a na kazde z nich udelaj 2 jine skilly za free skillpointy... udelej to tak taky a budes mit na vyber mezi stovkou povolani 😉