Sebeléčení, plížení a efekty
Citát ze zdroje Fredy_Guvno dne 27. 3. 2021, 16:37Dodělán combat systém pro hráče (pro NPC bude časem)
Přidány efekty dmge, léčení, použití lektvaru neviditelnosti a pár dalších
Sebeléčení dokončeno, skillí se samo když nemáte plné HP, každé 3 sekundy se Vám doplní "sebeléčení/10". Při vyskillení sebeléčení na 100, je zapnuto i v combatu ve třetinové výši. Neboli 3 HP za 3 sekundy.
Plížení zprovozněno, lektvar zneviditelní pouze Vaši postavu (časem se rozhodnu jestli zneviditelní vše). Počet kroků po kterých se zviditelníte je roven "plížení/8". Skillí se zapnutím a vypnutím neviditelnosti, tedy čím víc plížení budete mít, tím víc kroků ujdete, tím pomaleji to bude skillit.
Tyto skilly se budou na 100% upravovat, časem ve hře budou talenty jako např. "Když jsi neviditelný, dáváš o 20% více poškození", takže nemá smysl teď zkoušet něco balancovat 🙂
Prosím o test
Dodělán combat systém pro hráče (pro NPC bude časem)
Přidány efekty dmge, léčení, použití lektvaru neviditelnosti a pár dalších
Sebeléčení dokončeno, skillí se samo když nemáte plné HP, každé 3 sekundy se Vám doplní "sebeléčení/10". Při vyskillení sebeléčení na 100, je zapnuto i v combatu ve třetinové výši. Neboli 3 HP za 3 sekundy.
Plížení zprovozněno, lektvar zneviditelní pouze Vaši postavu (časem se rozhodnu jestli zneviditelní vše). Počet kroků po kterých se zviditelníte je roven "plížení/8". Skillí se zapnutím a vypnutím neviditelnosti, tedy čím víc plížení budete mít, tím víc kroků ujdete, tím pomaleji to bude skillit.
Tyto skilly se budou na 100% upravovat, časem ve hře budou talenty jako např. "Když jsi neviditelný, dáváš o 20% více poškození", takže nemá smysl teď zkoušet něco balancovat 🙂
Prosím o test