Forum

Pro vytváření příspěvků a témat musíte být přihlášeni.

Návrhy by Cosmo

12

Já jakožto zastánce řemeslníků bych se právě zastal jedné věci a to je výdělek. S novou formou autoQ je skoro celý systém dobrého výdělku založen na lovci (lávový chobot 6,5k + šance na sošku) (modrý chobot 5k + šance na sošku) .  A teď se dostávám k věci kdy narážím na autoQ s dýkou a hp lektvarem. Pokud chcete stabilně vydělávat z tohoto autoQ nebo expit inteligenci normální rychlostí tak musíte obětovat hodně času na udělání hlavních skillů pro tento autoQ a to výroba a alchymie, pomalu nejtěžší skilly ke kterým se dá dopracovat na 100%. A realita je přesně taková, že vám zabere X desítek hodin něž to celé vyskillíte aby jste se dočkali tohoto autoQ naplno ve kterém nakoupíte itemy na výrobu s celkovou hodnotou 600 chk aby jste získali 1500 chk tzn. čistý profit 900 chk. Přijde mi to jako dost nedoceněný úkol a určitě by si zasloužil lepší ohodnocení, zároveň by to vedlo k větší motivaci tyhle skilly vůbec dělat a rozšířit tak možnosti do autoquestů.
Dalším návrhem je využít autoQ expy o něco víc a nabídnout za opravdu velkou hodnotu nasbíraných expů něco z novějších VIP, například za 50k autoQ exp Jednorožce a nebo rovnou přidat ke koupi ostrovu nějaký ten nový vip item, například hrnec.
Určitě by se mohlo najít využití dalšího nového VIP itemu jen za všechny hotové skilly na 100% + 30 dailyQ .
Výhodnou změnou by mohl projít autoQ s rotačákem, kdy na něj potřebujete 100% výrobu aby jste udělali zbraň se zaměřovačem mezitím co na white kulas je potřeba jen koupit černý za 1200 a máte hotovo. Utratit 1200 chk a nebo udělat zaměřovač je dost veliký rozdíl a zasloužilo by si to určitě taky příjemnou úpravu.
Jak tak pozoruju, tak do autoQ je využito rybaření (hp ryby, mutací lektvary) potom dřevorubectví (velké dřeva) dokonce i jablka ze sběračství, ale úplně se přehlédla těžba s vylepšenou sbíječkou. Buďto smíchat všechny 3 suroviny z vylepšené sbíječky a dostat odměnu nebo to rovnou zkombinovat s výrobou ať to není tak jednoduché a odměna byla zasloužená.
Podle mého názoru by se měla dostat šance i mezi řemeslníky na GM sošku a nebo upravit na otazník ať se do hry dostane někdy i VIPko ze zlaté sošky, určitě by to bylo lepší než jen furt stát, čekat a ochočovat pořád dokola choboty a pokud jde o lebku s klíčem tak do toho je taky zapojený chobot akorát ho neochočíte, ale zabijete.
Jo a ještě by bylo super přidat nový příkaz "pomoc" i plně vyskillenému léčiteli když už jde o léky.
Budu rád za jakýkoliv názor k mojemu nápadu.

Hlavní myšlenkou těch pěti autoq s názvem "Inteligence - Amatér" atp. bylo, že si hráč může získat expy k inteligenci a vedlejší myšlenkou - že za ten trejd získá takovou dávku peněz, aby na tom neprodělal.  Co byla moje chyba, tak že na "nejtěžší" Q jsem si vybral Chobota, který je už od 70% a má poměrně krátký spawn a nebral jsem v potaz, že Lovec může HP rybu a dlouhé dřevo získat sám (Dřevorubectví, Zručnost, Rybaření, Těžba - to má taky). Tam bude potřeba to určitě nějak upravit, zvlášť když těžší modrý chobotník má skoro 2x tak dlouhý spawn a je za něj méně peněz.

Nedávno jsem na tu červenou sbíječku myslel a tak jsem si v hlavě dával třeba vyměnit HP rybu za fialový krystal, více jsem nad tím ale nezamýšlel. Ono s červenou sbíječku a konkrétně zelený šutr z ní, jsem chtěl využít při tvoření bubliny ale z toho taky sešlo a už jsem to tak nechal být. Taky souhlas, bude potřeba ji někam zabudovat, zvlášť když stojí 7,5k.

Jinak k Řemeslníkovi a autoQ dělaném pro něj, nenapadá mě jaký by mohl mít. Léčitel i Lovec mají řemeslníka beatnutého, mají stejné skilly jako on až na Výrobu a v momentě, kdy je Výroba vyskillená je něco vyrobit až moc jednoduché. (je to jen ježdění po mapě)

S rotem souhlas, tam bych asi dal na bílý kulas 2 upgrade krabice místo 1.

Pokud tě napadají přímo nějaké autoq i s tím jaká odměna by za ně byla, tak se o ně můžeš podělit a rád se pobavím i o jejich úpravách atp.

 

 

K některým věcem se vyjádřím:

  • Přidávat autoQ kde je zapotřebí červená sbíječka nijak nepomůže řemeslníkovi, protože těžbu může mít každé povko
  • Nákup itemů za inteligenční body zní taky fajn, ale není zas tak velký sortiment, a hlavně by to opět podpořilo to, že bude ve hře víc vipek z autoQ než z klasic Q
  • S rotačákem a white kulasem souhlasím, dám místo černého kulasu něco se zaměřovačem
  • Jak říká Bio, když už řemda má výrobu, je pro něj vše moc easy, ale tak nějaké buffy nebo nerfy autoQ nechám na vás, nejspíš je znáte nejlíp
  • Poslední věcí jsou otazníky, jeden padá ze Zuřivce, a nevšiml jsem si, že by se nějak aktivně chodil. Hlavně byly otazníky přidány jako ulehčení pro Questery, a jelikož se Solze bojí velkého množství vipek z otazníků, tak reguluje jejich dostupnost ve hře. Na druhou stranu jste s ním pěkně vyjebali, protože jste všichni začali dělat autoQ a nahrabali vipka z tama 🙂
Citát ze zdroje Fredy_Guvno dne 9. 8. 2020, 10:28

K některým věcem se vyjádřím:

  • Přidávat autoQ kde je zapotřebí červená sbíječka nijak nepomůže řemeslníkovi, protože těžbu může mít každé povko
  • Nákup itemů za inteligenční body zní taky fajn, ale není zas tak velký sortiment, a hlavně by to opět podpořilo to, že bude ve hře víc vipek z autoQ než z klasic Q
  • S rotačákem a white kulasem souhlasím, dám místo černého kulasu něco se zaměřovačem
  • Jak říká Bio, když už řemda má výrobu, je pro něj vše moc easy, ale tak nějaké buffy nebo nerfy autoQ nechám na vás, nejspíš je znáte nejlíp
  • Poslední věcí jsou otazníky, jeden padá ze Zuřivce, a nevšiml jsem si, že by se nějak aktivně chodil. Hlavně byly otazníky přidány jako ulehčení pro Questery, a jelikož se Solze bojí velkého množství vipek z otazníků, tak reguluje jejich dostupnost ve hře. Na druhou stranu jste s ním pěkně vyjebali, protože jste všichni začali dělat autoQ a nahrabali vipka z tama ?

S tím polazením co se týče autoQ určitě stojím při Cosmovi, jsou určité úkoly, které prostě nedávají smysl vzhledem k těm ostatním.

 

Další věc je Zuřivec - supr npc, co mě dostalo svojí funkčností... ale nějak se nevychytalo oživování.. jsem tady cca hodinu a půl po zabití a Zuřivec ejhle zmizel.. mno.

 

Další věc je vyjebání s GM prostřednictvím plnění autoQ a to myslím, že mi dá za pravdu každý, kdo autoQ dělá..

 

  • k čemu se to tedy přidává, když pak GM brečí, že maj hráči vipka
  • Vipka jsou od toho aby byly ve hře (v regulovaném množství) - což autoQ zajistí
  • Původní a pokud pamatuju tak ten nápad platí doteď, ten prvotní je, docílit toho, aby si hráči nahrabali na autoQ bez zneužívání času GM. K tomu jen dodám, že to GM stejně bude pořád potřeba, nikdy nebude nic tolik automatizované a funkční , aby nebylo GM potřeba. Bavíme se pouze o čase, které GM/Quester musí vynaložit pro zábavu hráčů. / To jenom tak k tomu vychcání se Solzem...

Další věc je, psal sem něco málo už na CH dneska, a to je následující:

  • Rozhodně rozšířit autoQ a obecně úkoly, killing NPC, které hráč může dělat a dostane za to patřičnou odměnu. Viz. Zuřivec - Otazník.. (Jentak mimochodem - kolik se těch otazníků rozdalo od Solzeho za poslední 2 měsíce, hmm? A jsme tam.. vidíte.)
  • Přestat se zbytečně piplat ve sračkách, ta hra má svoje stálé hráče, mezi které patřím X let i já a rozhodně si vždycky budu stát za tím, že ta hra jak je teď, má nějaký smysl - kdo by nepochopil myšlení - hlavu a patu a to díky autoQ. Nejenom, že to mělo svým způsobem omezit nudu na CH, ale i to věčné čekání na GM, než udělá Quest, náhodou když už má zrovna čas... Víte kam tim mířím.
  • To, že někdo dělá autoQ víc a GM se urazí je pro mě bezpředmětné. Pamatujete na dobu, kdy se stálo ve lhotce s bleskovkama nebo prutem a jentak se psalo? ;). Teď místo stání můžete dělat autoQ a samozřejmě jako vždycky, se někomu něco nelíbí..

No nic, asi vše co bych k tomuhle dodal.. Rozhodně si stojím i já za tím původním nápadem ušetřit čas zodpovědnému člověku (GM) a dát mu prostor pro osobní život, nebo i jiné činnosti, ne pořád sedět jen u chmatu a vymejšlet s prominutím hromadu p*čovin pro hráče. Od toho tu jsou autoQ. 🙂

Citát ze zdroje GestapO dne 9. 8. 2020, 13:48

Další věc je Zuřivec - supr npc, co mě dostalo svojí funkčností... ale nějak se nevychytalo oživování.. jsem tady cca hodinu a půl po zabití a Zuřivec ejhle zmizel.. mno.

@fredy_guvno

Další věc je vyjebání s GM prostřednictvím plnění autoQ a to myslím, že mi dá za pravdu každý, kdo autoQ dělá..

 

    • k čemu se to tedy přidává, když pak GM brečí, že maj hráči vipka
    • Vipka jsou od toho aby byly ve hře (v regulovaném množství) - což autoQ zajistí
  • Původní a pokud pamatuju tak ten nápad platí doteď, ten prvotní je, docílit toho, aby si hráči nahrabali na autoQ bez zneužívání času GM. K tomu jen dodám, že to GM stejně bude pořád potřeba, nikdy nebude nic tolik automatizované a funkční , aby nebylo GM potřeba. Bavíme se pouze o čase, které GM/Quester musí vynaložit pro zábavu hráčů. / To jenom tak k tomu vychcání se Solzem...
    S tím, že hráči mají VIPka problém není, proto my jakožto GM (já jsem jen chmazka a chts lmaooo) máme otazníky, které rozdáváme do hry jak my chceme. Klíčem a soškou máme vlastní sadu VIP itemů, které dáváme do hry jak se to hodí. Říct, že jsou regulované je podle mě trošku stretch, jsou regulované jen mírou autismu jakou je hráč schopen vynaložit, za den hráč dokáže získat aspoň 2 nebo 3 GM Sošky.

Další věc je, psal sem něco málo už na CH dneska, a to je následující:

  • Rozhodně rozšířit autoQ a obecně úkoly, killing NPC, které hráč může dělat a dostane za to patřičnou odměnu. Viz. Zuřivec - Otazník.. (Jentak mimochodem - kolik se těch otazníků rozdalo od Solzeho za poslední 2 měsíce, hmm? A jsme tam..vidíte.)

Důležité je si uvědomit, že jsou nějaké hranice. VĚTŠINA věcí co hráč může ve hře posbírat je už v autoQ využita a nebo mají tyto předměty jinou funkčnost. Přidat autoQ jde už těžko, začínáme jít totiž fakt do těch hranic množství itemů, které za ty autoQ stojí. Navíc Solzeho bych moc kvůli těm otazníkům nedusil, myslím že se to do hry začlo rozjíždět víc a je jen dobře že prozatím ve hře není od každého VIPka jeden kus, zatím to udává nějaký cíl. Co se týče více NPC ke killení, tak na to můžu říct jen "již brzy". 😀

    To, že někdo dělá autoQ víc a GM se urazí je pro mě bezpředmětné. Pamatujete na dobu, kdy se stálo ve lhotce s bleskovkama nebo prutem a jentak se psalo? ;). Teď místo stání můžete dělat autoQ a samozřejmě jako vždycky, se někomu něco nelíbí..

No nic, asi vše co bych k tomuhle dodal.. Rozhodně si stojím i já za tím původním nápadem ušetřit čas zodpovědnému člověku (GM) a dát mu prostor pro osobní život, nebo i jiné činnosti, ne pořád sedět jen u chmatu a vymejšlet s prominutím hromadu p*čovin pro hráče. Od toho tu jsou autoQ. ?

Toto nevím na koho je mířeno, nepřijde mi, že by někdo za to byl uražený, ale co já vím třeba jsem ve hře nebyl ve správný moment.

Fredy je bůh, on si poradí :*

Nechci zakládat zbytečně nové téma kvůli takové drobnosti, ale rád bych přidal svůj skin ID 170 mezi FREE skiny ať si ho může nastavit kdo bude chtít. Já ho moc nevyužiju v mojí pozici tak jsem si řekl proč ne. Až ho budu chtít stáhnout zpět jen pro sebe, dám vědět.
Díky.

hotovo 🙂

Zdravím,
mám pár menších návrhů nebo spíš úprav co by mohli trošku změnit hru
Určitě si hodně lidí všimlo že v poslední době vzrostl počet hráčů a je důležité se tomu i přizpůsobit. Čeho si v poslední době všímám je to, že spawny lávového a modrého chobota nejsou vůbec optimální. Pokaždé mají spoždění v rozmezí 5-10 takže se z 30 minutového respawnu stává pomalu 40ti minutový + nějaký ten čas než se ochočí taky něco málo zabere. Kdyby tu byl jen jeden hráč co využívá autoQ tak je to přiměřený čas, ale takhle ne. Proto navrhuji snížení času alespoň aby ten spawn byl nastavený tak, aby opravdu trval 30 minut nebo nejlépe ho upravit na 20 nebo 25 minut reálného času.
Další z návrhů je modrý klíč, přijde mi to taky trošku nevyvážené aby byl 1 chobot pro všechny hráče a ještě jako bonus jen 50% šance, ale to už je jen můj názor a myslím, že by se semnou shodlo více hráčů. Jako řešení bych vyměnil hnědého chobota z kanálu na toho růžového a nebo zvýšil šanci na drop klíče a nebo nastavil drop i z jiných chobotů.
Ještě bych se rád vyjádřil k rozšiřování banky, místo toho aby se rozšířilo 5 polí na druhé stránce tak se rozšířilo 5 polí na vrchní části banky v první stránce, zbytečně spálená upgrade bedna když stačí použít na těch prvních 5 polí jen ten svitek.
Předposlední návrh bude patřit jednomu autoQuestu co už je daný ve hře a to právě s big lékem, byla možnost si ho vyměnit za brouka od 100% dřevorubectví, bylo by fajn to nastavení vrátit zpátky.
A finální návrh jsou ty otazníky, bylo by fajn je přidat zpátky do hry jako možnost dropování, ve hře to dost chybí a čekat každou neděli na pár otazníků nebo já nevím je fakt bída. Doslova ty VIPka mají 2x větší hodnotu ze zlatých sošek než z GM sošek a mělo by to být nastavené spíše naopak, ne? Ti co chodí na questy a mají vipka jen z Questů tak mají mít mnohem menší hodnotu než ty z černých sošek. Jako krásný příklad proč by to tak mělo být je i tabulka v příkazovém řádku "staty itemy" .. Ty itemy ze zlatých sošek jsou za mnohem míň bodů než ty z černých sošek protože to měli správně dostávat ty neschopné lopaty co jen čekají na questy a prosí o soutěže ve lhotce 🙂 Ale realita je někde úplně jinde, všichni co se snaží dělat autoQ a nemají zrovna moc štěstí na obyčejné Questy tak nemají šanci otevřít ani jednu zlatou sošku. Dřív ty questy byly každý den a otazníků dost tak to nebyl takový problém a jako bonus i zaplý zuřivec a ke konci i pixee NPC, nevím proč je teď tomu úplně jinak. Rád bych viděl ve hře i druhý typ VIP předmětů a ne jen gladiátorské helmy, red zevloně a levné věci do ruky pořád dokola.
Ještě by jako bonus nebylo od věci přidat do "staty itemy" jednorožce, ovocného a nebo nějaký ten hudební nástroj pokud stojí 10 mega.

S časem chobotů souhlasím aby byl přesnější, co s tím ale udělat půjde to nevím.
S modrým klíčem není vůbec problém, nevím jaký může být průměrný čas na lebku ale dejme tomu že to je půl hodiny - což může být třeba 4 zabití růžového chobota. Za mě ideál.
Big lék si jde vyměnit na brouka příkazem upgrade, použít ho může bojovník pokud má myslím level 5, nejsem si upe jistý.
S otazníky má problém většina hráčů, ale jakožto jediný člověk co zasahuje do ekonomiky hry nemám v plánu nic zásadně měnit. Otazníků bude postupně víc, ale zatím není čas s tím spěchat. Aktuálně se do hry týdně dostane tak 12-15 otazníků, nedělní questy na ně bývají bohaté, pro ty co nemají čas tu být v neděli je výhodou že je zakopávám a dávám o nich info na fóru. Nechci hry zasypat otazníky abychom docílili situace v listopadu a prosinci, kdy lidi prostě už nehráli a těch otazníků se do hry dávalo dost. WIPE v prosinci neproběhlo, aby byl rychle konec hry, hovoříme zde o kdo ví jak dlouhé době, kterou bychom rádi tu hru udrželi bez pomyšlení na WIPE. A lidi co se registrují postupně (po WIPE se registrovalo zhruba 10 lidí, což je nejmíň za kdo ví jakou dobu..) alespoň vidí, že jim tak neutekl vlak.

 

12