Karma a povolání
Citát ze zdroje Joker dne 11. 4. 2021, 14:24Nazdárek,
sice mi už bylo řečeno, že povolání v CH2 jsou zrušeny, a každá postava si může teoreticky vyskillit všechny ability na max. Ačkoli je to očividně záměr vývojáře, proti čemuž nic nemám, tak jsem si říkal, že bych sem ten příspěvek vložil, když už je to sekce fóra na připomínky k tomu, co bychom chtěli v CH2 vidět.
Je velká výhoda, že stačí mít prakticky jen jednu postavu, a nemuset si zakládat randál účtů, protože si můžu vymaxovat všechno prakticky jen na tom jednom charakteru. Ale musím říct, že ta originální povolání vymyšlená v CH1.5 a systém karmy je to, co mě na Chmat před X lety přitáhlo. Prakticky na všech RPGéčkách si mi nejvíc líbí to, že si mohu vybrat nějaké povolání, a umím něco, co pak ostatní neumí, a vice versa.
O karmě jsem se zatím ještě nic nedočetl, takže tam možná bude časem přidána, nebo tam už je, ale nenašel jsem pro ni v tom případě v panelu atribut kolonku. Je to ale jeden z těch nejvýjimečnějších prvků, které skoro žádné slavné MMORPG nenabízí. Zvážil bych příp. jeho zavedení.
Kdybych tedy měl shrnout a napsat, co bych chtěl v CH2, ačkoli tomu tak asi nakoenc nejspíš nebude, protože na jednu stranu chápu, proč jej autor odebral :D, tak by to byl systém karmy a výběr povolání. Hra jinak vypadá so far velice dobře, na to, že na tom maká prakticky minimum lidí (z toho, co čtu na fórech, tak tipuju, že asi 2?? Bio a F_G), tak dobrá práce kluci, klobouk dolů.
Nazdárek,
sice mi už bylo řečeno, že povolání v CH2 jsou zrušeny, a každá postava si může teoreticky vyskillit všechny ability na max. Ačkoli je to očividně záměr vývojáře, proti čemuž nic nemám, tak jsem si říkal, že bych sem ten příspěvek vložil, když už je to sekce fóra na připomínky k tomu, co bychom chtěli v CH2 vidět.
Je velká výhoda, že stačí mít prakticky jen jednu postavu, a nemuset si zakládat randál účtů, protože si můžu vymaxovat všechno prakticky jen na tom jednom charakteru. Ale musím říct, že ta originální povolání vymyšlená v CH1.5 a systém karmy je to, co mě na Chmat před X lety přitáhlo. Prakticky na všech RPGéčkách si mi nejvíc líbí to, že si mohu vybrat nějaké povolání, a umím něco, co pak ostatní neumí, a vice versa.
O karmě jsem se zatím ještě nic nedočetl, takže tam možná bude časem přidána, nebo tam už je, ale nenašel jsem pro ni v tom případě v panelu atribut kolonku. Je to ale jeden z těch nejvýjimečnějších prvků, které skoro žádné slavné MMORPG nenabízí. Zvážil bych příp. jeho zavedení.
Kdybych tedy měl shrnout a napsat, co bych chtěl v CH2, ačkoli tomu tak asi nakoenc nejspíš nebude, protože na jednu stranu chápu, proč jej autor odebral :D, tak by to byl systém karmy a výběr povolání. Hra jinak vypadá so far velice dobře, na to, že na tom maká prakticky minimum lidí (z toho, co čtu na fórech, tak tipuju, že asi 2?? Bio a F_G), tak dobrá práce kluci, klobouk dolů.
Citát ze zdroje Fredy_Guvno dne 11. 4. 2021, 14:47Odstranění povolání je tu proto, že na Ch1.5 to příliš omezuje. Každý kdo chce dělat vše co hra nabízí potřebuje lovce kvůli ochočování, řemdu kvůli výrobě, léčitele kvůli mutákům a bojovníka s mystikem aby měl šanci v pvp.
Systém bez povolání na tom mění jen to, že lidi co radši vylepšují jednu postavu nebudou muset zakládat 3, i tak tam bude spousta hráčů co bude mít dvě postavy, kde jednu bude expit na PVP a druhou na PVE.
V podstatě to vůbec nic nemění, teď si uděláš lovce abys měl lov a ochočko, pak založíš bojdu abys měl přesku a odolku. Teď uděláš total to samé, až na to, že nebudeš muset zakládat další postavu 😉
Co se týká karmy, nevím kam přesně míříš ale bude tam stejná karma jako teď, ale jen v jedné lokaci. Budou tam 3 druhy zón, města kde obecně nepůjde utočit, nebude ani fungovat obrana, Blue zóny kde bude fungovat obrana a karma tak jak do teď, a Red zóny které budou fungovat samozřejmě tak jak do teď, bude se v nich dát taky skillit a bude to rychlejší než v blue zóně.
Nic co se týká reputací a karmy řešit nehodlám, protože by to zapříčinilo to samé co povolání. Např. kdyby si se zlou karmou nebo reputací měl dražší věci u obchodníků, tak každej založí novou postavu kde to bude mít za levno a bude nakupovat s ní...
Odstranění povolání je tu proto, že na Ch1.5 to příliš omezuje. Každý kdo chce dělat vše co hra nabízí potřebuje lovce kvůli ochočování, řemdu kvůli výrobě, léčitele kvůli mutákům a bojovníka s mystikem aby měl šanci v pvp.
Systém bez povolání na tom mění jen to, že lidi co radši vylepšují jednu postavu nebudou muset zakládat 3, i tak tam bude spousta hráčů co bude mít dvě postavy, kde jednu bude expit na PVP a druhou na PVE.
V podstatě to vůbec nic nemění, teď si uděláš lovce abys měl lov a ochočko, pak založíš bojdu abys měl přesku a odolku. Teď uděláš total to samé, až na to, že nebudeš muset zakládat další postavu 😉
Co se týká karmy, nevím kam přesně míříš ale bude tam stejná karma jako teď, ale jen v jedné lokaci. Budou tam 3 druhy zón, města kde obecně nepůjde utočit, nebude ani fungovat obrana, Blue zóny kde bude fungovat obrana a karma tak jak do teď, a Red zóny které budou fungovat samozřejmě tak jak do teď, bude se v nich dát taky skillit a bude to rychlejší než v blue zóně.
Nic co se týká reputací a karmy řešit nehodlám, protože by to zapříčinilo to samé co povolání. Např. kdyby si se zlou karmou nebo reputací měl dražší věci u obchodníků, tak každej založí novou postavu kde to bude mít za levno a bude nakupovat s ní...
Citát ze zdroje Joker dne 11. 4. 2021, 14:53Ok, díkes.
Takže ve hře nebudou přímo redky a maníci, co maj modrou, resp. že ti, co maj modrou, můžou zabíjet redky v blue zoně, a redky zabíjet nemůžou, jinak je na ně příp. použita obrana?
Ok, díkes.
Takže ve hře nebudou přímo redky a maníci, co maj modrou, resp. že ti, co maj modrou, můžou zabíjet redky v blue zoně, a redky zabíjet nemůžou, jinak je na ně příp. použita obrana?
Citát ze zdroje Fredy_Guvno dne 11. 4. 2021, 14:58To se ještě uvidí, podle toho jak těžké questy a silné NPC dám do blue zóny. Podle toho udělám složitější obrana systém. Možnosti jsou nekonečné.
To se ještě uvidí, podle toho jak těžké questy a silné NPC dám do blue zóny. Podle toho udělám složitější obrana systém. Možnosti jsou nekonečné.
Citát ze zdroje M4JKL dne 16. 5. 2021, 14:26Jak se dá v testu CH2 zvýšit : BODY DOVEDNOSTÍ ?
Jak se dá v testu CH2 zvýšit : BODY DOVEDNOSTÍ ?
Citát ze zdroje Fredy_Guvno dne 16. 5. 2021, 19:02Každé první splnění unikátního questu přidá 20 bodů 🙂 Questy jsou ve hře zatím dva.
Každé první splnění unikátního questu přidá 20 bodů 🙂 Questy jsou ve hře zatím dva.
Citát ze zdroje M4JKL dne 16. 5. 2021, 19:35Aha 😀 díky, a bude se dát popřípadě i vymazat nějaké DOVEDNOSTI, které se mi nehodí ?
Aha 😀 díky, a bude se dát popřípadě i vymazat nějaké DOVEDNOSTI, které se mi nehodí ?
Citát ze zdroje M4JKL dne 16. 5. 2021, 19:45Popřípadě, nechceš zatím do TESTU dát aspoň 500 BODU DOVEDNOSTÍ, abych mohl vyskilit všechny možné druhy DOVEDNOSTÍ, ať mohu testovat další dovednosti, které ještě nemám na 100 procent jako třeba : ZRUČKO, LOV, STŘELBU atd...
Popřípadě, nechceš zatím do TESTU dát aspoň 500 BODU DOVEDNOSTÍ, abych mohl vyskilit všechny možné druhy DOVEDNOSTÍ, ať mohu testovat další dovednosti, které ještě nemám na 100 procent jako třeba : ZRUČKO, LOV, STŘELBU atd...
Citát ze zdroje Fredy_Guvno dne 17. 5. 2021, 7:36Tak mi dej název účtu a dodám ti body ručně no 😀
Tak mi dej název účtu a dodám ti body ručně no 😀
Citát ze zdroje M4JKL dne 17. 5. 2021, 19:08Oka, díky 😀 - jméno účtu : M4JKL
Oka, díky 😀 - jméno účtu : M4JKL