Forum

Pro vytváření příspěvků a témat musíte být přihlášeni.

Bug - Ochočení Pštrose

Když se respawne pštros tak jej lze v omezené míře ochočit... je zaručených několik % k ochočování (6 z 6) pokusů jsem dostal aspoň 3%. Následně vám log napíše, že jste stvoření (v tomto případě pštrosa) ochočili, avšak pštros je stále naživu a určitě není ochočený.

Po "ochočení" pštrosa není dále možné ochočovat, to lze až po jeho zabití a následném respawnutí.

viz. video

 

Ve videu jsem ještě zapomněl zmínit, že toho, kdo jej "ochočí" pronásleduje tak dlouho dokavaď jej někdo nezabije... po respawnu se chová normálně.

 

S pozdravem a přáním hezkého dne Slaeer

 

//edit:

Ani po tom co ho zasáhnete/zraníte tak na vás nebude útočit.

Šak to je všechno vpořádku 🙂

Každé nepřátelské NPC stvoření (Mamut, Pštros, Rybák, atd..) jakmile je ochočíš, tak jsou kamarádi. Ale ty je normálně zabíjet můžeš. Tím pádem je dobré mít 100 ochočování 🙂 a jsi imunní od nepřátel.

No a taky když ochočíš pštrosa tak je jasné, že na něm nemůžeš dále skillovat, jinak by jsi měl 100 ochočování úplně zadarmo za pár minut 🙂

A to, že pronásleduje je schválně 😀  Je to prostě Kámoš 🙂

Ono jde o to, že u pštrosa neplatí ochočování jako u ostatních chobotů (hnědík, modrásek, růžovej), ale jakmile ho ochočíš, tak je prostě kamarád.
A k tomu, aby jsi dostat vejce ho musíš zabít.

je to gizmem předchystaná mechanika hry, ještě uvidím jestli ji k něčemu použiju nebo smažu...

ale časem chci něco jako spawnovatelné zvíře, takže ochočit zvíře přímo by se taky dalo využít

Mně to přišlo jako chyba... to jsou ty zvyky z 1.5 😀

Když nad tím přemýšlím tak to není tak špatná mechanika, jediný problém bych asi měl s tím, že se spřátelit s pštrosem můžete už na ochočování 10... a zároveň, když bych si ochočil nějaké zvíře a následně ho střelil tak nevím jestli by bylo nějak moc přátelské 😀